לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

עורך דין גישור

עורך דין גישור – פתירת מחלוקות משפחתיות ועסקיותללא צורך בבית משפט

בשנים האחרונות זוגות רבים אשר הגיעו למסקנה כי חייהם יהיו קלים יותר בנפרדמחליטים להתגרשבמסגרת הגירושין הם חייבים להתמודד עם נושאים רבים הקשורים אל הילדים ורכושנושאים אשר אינם קלים מבחינה נפשיתההתמודדות פעמים מובילה למצבים לא פשוטים רגשית ואף למצבים בהם בני הזוג אינם יכולים לתקשר אחד עם השני ועל כן הם פונים אל בית המשפט על מנת שהשופט יכריע לגבי נושאים אלובשנים האחרונות זוגות רבים פונים על עורך דין גישור אשר יעזור להם בפתרון מחלוקות שונות ללא הצורך בבית המשפט.

גישור – על מה מדובר?

גישור הוא אחד מהתהליכים היעילים ביותר ליישוב מחלוקות בין אנשיםבעשור האחרון הזרקור של תחום הגישור מושם על תחום הגירושיןבתהליך הגישור תמיד יהיה מעורב אדם שיהיה המגשר וזה אשר מכונה צד שלישיחשוב להבין כי רוב המגשרים הם עורכי דיןוזאת משום הצורך בידיעת חוקים שונים של המערכת המשפטית בישראלעורך דין גישור יאפשר לכל אחד מבני הזוג להציג את הדברים לגבי נושאים שוניםביניהם כל הקשור לעריכה של הסכם הורות משותפת אם רלוונטילאחר מכן המגשר יעלה את הצרכים של הילדיםהיכולות של כל אחד מבני הזוגהוא יעלה יחד עם בני הזוג כל מיני פתרונות ליישוב המחלוקת בנושא זהונושאים נוספים כאשר לבסוף הוא מוביל את בני הזוג להחליט על פתרון המתאים לשני הצדדיםיש כמה דברים אשר חשוב לדעת אודות תהליך הגישור ואותו אדם אשר מנהל אותודהיינוהמגשר:

גישור – נקודות חשובות

  1. ניטראליות– המגשר תמיד צריך לשמור על ניטראליות.
  2. ניסוח הסכם– המגשר הוא זה אשר יערוך הסכם הורות משותפת אשר יכלול את כל מה שהוסכם בין בני הזוג ויעביר אותו לבית המשפט על מנת לזכות באישור משפטי שלו.
  3. לא חובה עורך דין– חשוב להבין כי המגשר אינו חייב להיות בעל הסמכה של עורכי דיןישנם קורסי גישור וכל אחד יכול להירשם אליהם ואם הוא עבר את הבחינות בסוף הקורס בהצלחההוא יוכל לנהל תהליך חשוב זהמגשרים רבים הם עורכי דין משום שיש להם הבנה משפטית מעמיקה בכל החוקים הקשורים לענייני משפחההם עוברים קורס גישור במהלך לימודי המשפט שלהם ויש להם גם סמכויות של עורכי דין מבחינת ניסוח משפטי ודברים נוספים אשר מקלים על כל התהליך.
  4. לא להליכים משפטיים– חשוב לדעת כי ברגע שזוג מסכים לעבור הליך של גישור הוא מסכים להימנע מנקיטת הליך משפטי כלשהו באותה תקופה בה מתנהל הגישור.

גישור עסקי כלכלי

גישור עסקי פיננסי הוא תחום משפט בו הצדדים לסכסוך מתווכים על ידי צד שלישי. גישור הוא הליך המסייע לצדדים להגיע להסכמה ללא צורך לעבור תהליך יקר וגוזל זמן של ליטיגציה.

תפקידם של מגשרים עסקיים פיננסיים הוא לסייע לצדדים להמציא פתרון שניתן ליישם בשלושה שלבים:

1) המגשר מספק מידע על הנושאים והאפשרויות הזמינות לפתרון;

2) המגשר עובד עם שני הצדדים כדי לברר מה הם רוצים מתהליך זה;

3) המגשר עוזר להם לפתח הסכם או תוכנית לפתרון.

גישור עסקי פיננסי הוא תהליך המסייע לחברות להתמודד עם ההיבטים הפיננסיים של העסקים שלהן. זה עוזר להם להישאר מאורגנים ולנהל את הכספים שלהם.

גישור עסקי פיננסי הוא תהליך של סיוע לחברה או לאדם פרטי לפתור סכסוך עם מוסד פיננסי, כגון בנק, חברת כרטיסי אשראי או מלווה אחר.

התהליך יכול לשמש כדי לעזור לחברות לצאת מחובות ולהימנע מפשיטת רגל. זה גם יכול לעזור לאנשים לקבל בחזרה את כספם ממלווה פוגעני. התהליך נמצא בשימוש נרחב על ידי עורכי דין ומוסדות פיננסיים במשך עשרות שנים. עם זאת, רק בשנים האחרונות הטכנולוגיה הפכה את התהליך הזה לקל ומהיר יותר מאי פעם.

מאמרים נוספים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן