לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

נזקי גוף- הניסיון של המומחה משפיע

ישנם מצבים שונים בהם אדם נפגע גופנית וחייב להתמודד פיזית, כלכלית ונפשית. כאן נכנס לתמונה עורך דין אשר מומחה בכל הקשור אל תביעות נזקי גוף. מאמר זה יסביר לקוראים מדוע כך חשוב לפנות אל עורף דין נזקי גוף.

מהם נזקי גוף?

נזקי גוף מוגדרים כנזקים אשר נגרמו לגוף של בן אדם מסיבות רבות ומגוונות. נזקים אלו יכלו להיגרם משום חס וחלילה מחלות שונות, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות דרכים ועוד. כאן, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין המומחה ספציפית בתחום התביעה אותה מעוניינים להגיש. יש לזכור כי ככל שעורך דין זכה לכמות הצלחות גדולה בתחום ספציפי, כך גדלים הסיכויים שהוא יצליח להשיג גם לכם את אותם פיצויים ריאליים להם אתם זכאים. בכל מקרה של נזקי גוף, עורך הדין ילמד את המקרה ויאמר לכם מה סיכויי ההצלחה של הדרישה שלכם לסכום מסוים של פיצויים. פעמים רבות עורכי דין מנוסים בתחום יעזרו ללקוחותיהם להבין מה הפיצוי הריאלי וזאת בניגוד לסברה ההתחלתית שלהם.

סוגים שונים של נזקי גוף

  • רשלנות רפואית- כאן חשוב לפנות אל עורך דין המומחה בתחום פקודות הנזיקין. בשנים האחרונות ניתן לראות עליה ניכרת בכמות התביעות הנוגעות בתחום הרשלנות הרפואית. חשוב לקחת בחשבון כי כל תביעות הקשורות אל נזקי גוף הן תביעות מורכבות שכן מדובר על מצבים שהם נגרם נזק נפשי ופיזי לאדם אחד לרוב משום חוסר האחריות של אדם או אנשים אחרים.
  • תאונות דרכים- כאן יש לפנות אל עורף דין נזקי גוף בעל ניסיון רב בתחום תביעות נזקי גוף בגין תאונות דרכים. אמנם יש חוק פיצויים במדינת ישראל לכל מי שנפגע בתאונת דרכים והאחראית על התשלום היא חברת הביטוח, אך גם כאן חשוב מאוד שעורך הדין יהיה בעל ניסיון ויוכל להשיג את הפיצויים המקסימאליים אשר מגיעים לאותו אדם אשר נפגע.

לסיכום, במידה וחס חלילה, הינכם עוברים תאונה כלשהי – לא מומלץ לנסות לחסוך כסף ולטפל בזה לבד. גשו לעו"ד המומחה בנזקי גוף, על מנת שיוכל לנצל את החוק ולדאוג לזכויות המגיעות לכם. טיפול מקצועי על ידי עורך דין מנוסה יכול בהחלט להשתלם הן מבחינה כלכלית והן מבחינת השקט הנפשי וחסכון עם התעסקות בעניינים בירוקרטיים לא נעימים שאותם עדיף לשמור לבעלי המקצוע.

מאמרים נוספים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן